Products News

Read Parenting Tips (About Feeding)

pacifiers Parenting tips Special offer US Baby collection

Read Parenting Tips (About Feeding)

As a US Baby ambassador, KimberlyBabyStore will provide new parents with more up-to-date informative tips about taking care of baby. Do read our blogs from time to time for our additional values to you.  Together with US Baby Experts we deliver you some Q & A about parenting tips. 1. What is the function of the bump on US Baby soothing pacifier pull ring? The bump on the US Baby soothing pacifier pull ring functions for teeth strengthening, which is an additional function and is good for relieving gum acid and itch feeling in teething. 2. Will a soothing pacifier induce...

Read more →


NOVA LEEZA || Lifestyle Blogger Malaysia

Nova Leeza

NOVA LEEZA || Lifestyle Blogger Malaysia

Puting Baby & Botol Susu Premium di Kimberlybabystore Tuesday, November 13, 2018 Salam, Holla semua. Sebagai seorang mak, kita mesti mahu yang terbaik untuk anak. Tambah-tambah yang baru sahaja menimang cahaya mata. Masih banyak kena belajar untuk menjaga dan memberi keperluan yang secukupnya untuk anak tersayang. Ya, ai dulu pun macam tu juga. Kalau boleh nak dapatkan semua yang terbaik untuk Eiman, dari barangan seperti botol susu, puting, selimut, baju, napkin sampailah pengasuh. Semua nak tip top kalau boleh. Kan kan.. Tapi tak ada garis panduan yang sempurna untuk mendidik anak ni, takda senarai keperluan lengkap juga yang boleh disesuaikan...

Read more →


KimberlyBabyStore: Review by lifestyle & educational Blogger Cekgu Norazimah

KimberlyBabyStore: Review by lifestyle & educational Blogger Cekgu Norazimah

Beli botol susu US Baby di Kimberly BabyStore | CN percaya pasti ramai di antara anda yang kenal produk bayi premium US Baby dari Taiwan. Produk US Baby ini memang berkualiti tinggi. Jika sebelum ini CN terpaksa beli barangan US Baby di Taobao, kini lebih mudah apabila Kimberly Babystore menjadi pengedar rasmi produk US Baby di Malaysia. Dah tidak perlu bayar kos tinggi untuk postage. Malah, hanya tunggu 9-14 hari untuk produk sampai ke pintu rumah. Best kan? Botol US Baby memang best Botol susu US Baby pilihan CN adalah Lacta Flex PPSU Wide Neck Bottle With Straw. Senang boleh...

Read more →


It's Payday Sales!!! (April 25-27, 2019)

Payday sales promotions Special offer

It's Payday Sales!!! (April 25-27, 2019)

SAVE MORE on our PAYDAY SALES (April 25-27) Hurry! Sale ends at Midnight on 27 April 2019.Enter PROMO CODE: PAYDAY to enjoy FREE SHIPPING for purchase above RM120 within MALAYSIA. HAPPY SHOPPING ONLINE! :)

Read more →


Are You Prepared For Your First Baby?

Are You Prepared For Your First Baby?

"Are You Prepared For Your First Baby?  Endlessly Searching For Advice and Tips On What To Expect?  Then You've Landed At The Right Place With All The Answers!"   Dear Parent in waiting, Are you expecting?  Is the time getting closer to giving birth to your first baby?  So many mothers to be are completely unprepared for motherhood and the arrival of a little one, but stress not, we have all the answers you need! The arrival of a newborn baby can come with a mixed bag of emotions, the responsibility, the clothes, the bottles, the cots, the list goes...

Read more →