Products News

Germ Killer™ the trusted disinfectant products which protect family members

Germ killer

Germ Killer™ the trusted disinfectant products which protect family members

Why we need Germ Killer™ disinfectant product during current pandemic? “Germ Killer”, No. 1 trusted disinfectant product previously branded under Mr McKenic®. GK™ is now a range of disinfectants with the same philosophy – to create a powerful disinfectant that is safe for our end users. Brand of a complete range of water-based disinfectants with broad spectrum bactericidal and virucidal properties, with specific products formulated for both environmental and personal use. Germ Killer™, a disinfectant with a 99.9% efficacy claim will reduce 1,000,000 micro-organisms to 1,000. GK™ products, certified up to 99.9999% efficacy, will reduce 1,000,000 micro-organisms to just 1....

Read more →


MYLOPOTAMOS S.A. Health Foods - The Benefits of Crete olive oil

Crete Olive Oil new product

MYLOPOTAMOS S.A. Health Foods - The Benefits of Crete olive oil

MYLOPOTAMOS S.A. Health Foods - Crete olive oil, Extra Virgin Biological Cultivation Olive Oil, Mylopotamos, Rethymnon, Crete, Greece - Your Next step to healthy living MYLOPOTAMOS S.A. Health Foods - Crete olive oil Video Extra virgin olive oil lowers blood glucose and cholesterol, study findsExtra virgin olive oil reduces blood sugar and cholesterol more than other kinds of fats, according to new research. The study, conducted at Sapienza University in Romen, could explain the health benefits associated with a traditional Mediterranean diet for people with diabetes. “Lowering blood glucose and cholesterol may be useful to reduce the negative effects of...

Read more →


STAY SAFE | STAY HOME | SHOPE ONLINE. You can visit us now at Lazada & Shopee!

STAY SAFE | STAY HOME | SHOPE ONLINE. You can visit us now at Lazada & Shopee!

To serve you better! We are now also available in Lazada and Shopee. STAY SAFE | STAY HOME | SHOPE ONLINE. Life is much easier if you are shopping online! :) https://www.lazada.com.my/shop/kimberlybabystore https://shopee.com.my/kimberlybabystore https://www.youbeli.com/kimberlybabystorehttps://pgmall.my/stores/kimberlybabystore

Read more →


NOVA LEEZA || Lifestyle Blogger Malaysia

Nova Leeza

NOVA LEEZA || Lifestyle Blogger Malaysia

Puting Baby & Botol Susu Premium di Kimberlybabystore Tuesday, November 13, 2018 Salam, Holla semua. Sebagai seorang mak, kita mesti mahu yang terbaik untuk anak. Tambah-tambah yang baru sahaja menimang cahaya mata. Masih banyak kena belajar untuk menjaga dan memberi keperluan yang secukupnya untuk anak tersayang. Ya, ai dulu pun macam tu juga. Kalau boleh nak dapatkan semua yang terbaik untuk Eiman, dari barangan seperti botol susu, puting, selimut, baju, napkin sampailah pengasuh. Semua nak tip top kalau boleh. Kan kan.. Tapi tak ada garis panduan yang sempurna untuk mendidik anak ni, takda senarai keperluan lengkap juga yang boleh disesuaikan...

Read more →


KimberlyBabyStore: Review by lifestyle & educational Blogger Cekgu Norazimah

KimberlyBabyStore: Review by lifestyle & educational Blogger Cekgu Norazimah

Beli botol susu US Baby di Kimberly BabyStore | CN percaya pasti ramai di antara anda yang kenal produk bayi premium US Baby dari Taiwan. Produk US Baby ini memang berkualiti tinggi. Jika sebelum ini CN terpaksa beli barangan US Baby di Taobao, kini lebih mudah apabila Kimberly Babystore menjadi pengedar rasmi produk US Baby di Malaysia. Dah tidak perlu bayar kos tinggi untuk postage. Malah, hanya tunggu 9-14 hari untuk produk sampai ke pintu rumah. Best kan? Botol US Baby memang best Botol susu US Baby pilihan CN adalah Lacta Flex PPSU Wide Neck Bottle With Straw. Senang boleh...

Read more →